0 ks - 0,- Kč
zobrazit košík
Zákaznický účet
Uživatel:

Heslo:


registrace

!!! ztráta hesla !!!
Konec bloku
Vyhledávání
 

v kódu v názvu v textu
Konec bloku

Ceny přepravného

Ceny poštovného a dopravného jsou  stanoveny paušálem,včetně balného.

 Osobní převzetí na korespondenční adrese
 

   49,--kč

Celková cena objednávky nad 1500,--kč(při osobním převzetí)
   Zdarma

 PPL.cz kurýr (posíláme nejen garnýže) + dobírka,váha balíku větší jak 2 kg do 10kg.

 

 150,-- Kč

 PPL.cz kurýr (posíláme nejen garnýže)  bez dobírky(platba předem na učet: NE ATYP ZA 360 kč,DÉLKA VĚTŠÍ JAK 2,0METRY)

670100-2207336299/6210)

 

 120,-- Kč

 PPL.cz kurýr (posíláme nejen garnýže) + dobírka,váha

balíku do 2 kg 

 

 120,-- Kč

 PPL.cz/DHL.cz atypická zásilka delší jak 2m,nebo váha nad 20kg

  360,--kč
 Česká pošta-cenný balík  do 5 kg ,paušalní cena poštovného a balného. 

 120,-- Kč

 Česká pošta-cenný balík  do 5 kg ,paušální cena poštovného při platbě předem na učet 670100-2207336299/6210    cena 85,-kč
 

   85,-- Kč

  

  

 Těžší balíky nebo specialní přání dle tarifů kurýra PPL.cz
 

 Těžší balíčky nebo spec. přání  - Dle tarifů České pošty Dle tarifů české pošty
 Neskladná zásilka + cena balíku
 80,-kč

Pokud cena převýší 4500,- Kč je DOPRAVA ZDARMA - JEN V ČR

Výjimka je vyhrazena pouze u velmi objemných zásilek.

Doprava zboží

Zboží Vám doručíme smluvním přepravcem na Vámi uvedenou adresu. Pro bezproblémové doručení je nutné uvést:

  • přesnou adresu pro doručení
  • jméno a příjmení přebírající osoby
  • dostupné mobilní telefonní číslo

V případě, že vás náš smluvní doprace nezastihne,budte v klidu on si vás určitě najde.

Nepřevzetí zásilky s objednaným zbožím nelze podle zákona č.367/2000 sb.považovat za platné odstoupení od kupní smlouvy.Nepřevzaté zasilky ukladáme po předchozí výzvě k odběru zboží v našem skladu.Zákazníkovi učtujeme za každý uskladněný kus(např.garnýž,záclona,povlečení,polštář a jiné zboží)skladné ve výši 10,-kč/za každý kalendářní den.Zákazník má možnost toto zboží si dodatečně vyzvednout v průběhu 6 měsíců od zaslání výzvy k odběru zboží.Prodávajicí má právo požadovat uhradu veškerých nákladů spojených s administrací a uskladněním uložené zásilky.Veškeré spory jsou řešeny soudní cestou v souladu s právními předpisy ČR.

Objednávání zboží

Objednávka zboží přímo z www.dakos.cz

Při objednání zboží přímo z našeho internet. obchodu zadejte váš email administrace eshopu vaši objednávku zaregistruje a přepošle vám kopii vaši objednávky.Nejpozději do pěti pracovních dní se vám ozveme emailem případně na telefon,který uvedete v kontaktu na vás. Dále vás vyrozumíme  kdy bude vaše objednávka zabalena a odeslána a jaké je číslo balíku,které si můžete dohledat na internetu (platí pro PPL)dodání následující den od podaní.  

Záclony šité na míru dodáme jen při zaplacení platby předem / riziko nepřevzetí zásilky,zboží by bylo ušité ale v podstatě neprodejné /.

U objednávek,kde je cena zboží nižší než poštovné vyžadujeme platbu předem(možné riziko nepřevzetí objednaného zboží a dohadovaní o uhrazení poštovného.)

U objednávek kde je zákazníkem daná platba předem,balík odešleme až po jeho celém zaplacení.

V případě objednávky zboží mailem prosím vždy uvádějte následující údaje:

  • katalogové číslo, název zboží a počet kusů
  • přesnou fakturační, popř. expediční adresu pro doručení zásilky
  • jméno a příjmení objednávajícího a dostupné mobilní telefonní číslo a emailovou adresu.

Objednávky můžete zaslat takto:

  • email: info@dakos.cz
  • telefonem: +420 731 484 716
  • osobně na adrese po předchozí domluvě: Středová 4595, Zlín 76005

Platební podmínky

Platba v hotovosti na adrese provozovny Zdarma
 Platba převodem na náš účet Zdarma
 Dobírka České pošty + 30,--
 Platba Elektronickou peněženkou PAYSEC Zdarma
 

Platba v hotovosti je možná  na adrese provozovny, popř. Středová 4595, Zlín 76005, kde je možné si zboží zároveň vyzvednout,po předchozí domluvě.

ADRESA PROVOZOVNY JE KORESPONDENČNÍ,NEJEDNÁ SE O PRODEJNU.

Zboží které je nabízeno na webu je ve skladu mimo tuto adresu.

 

Převzetí zboží, reklamace zásilky

Při převzetí zásilky si pečlivě zkontrolujte její obal a obsah. Pokud zjistíte vadu, postupujte následovně:

  • Obal zásilky je viditelně poškozen
    zkontrolujte obsah zásilky, pokud došlo ke škodě, sepište s dopravcem (řidičem) zápis o vzniklé škodě a neprodleně nás informujte. Do zápisu uveďte čitelně datum, místo, rozsah škody a osoby, které zápis sepsaly v četně jejich podpisů.(Nerozbalujte balík do vyřešení reklamace dopravcem PPL.cz)
  • Obal zásilky není viditelně poškozen, ale po kontrole obsahu
    a) objevíte poškozené zboží, písemně reklamujte škodu u dopravce a to nejpozději do 24 hodin od dodání a o škodě nás informujte.
    b) počet nebo druh zboží neodpovídá dodacímu listu (objednávce) nejpozději do 48 hodin od dodání nás informujte.
  • Zboží má vadu, která je zjištěna při používání.
    Informujte nás o této skutečnosti, dohodneme se na dalším postupu. Když nám zboží po dohodě vrátíte zpět, do 5 dnů od doručení reklamovaného zboží Vás budeme informovat buď mailem, nebo telefonicky, jak budeme postupovat dále. Reklamaci se pokusíme  vyřídit v co nejkratším termínu, maximální doba na vyřízení reklamace je 30 dnů. O výsledku reklamace Vás budeme písemně informovat. V případě uznání reklamace Vám bude zasláno opravené či vyměněné zboží, popř. vrátíme peníze.

Stornování a vrácení objednávky

Objednané zboží můžete stornovat zasláním e-mailu s informací o tom, že objednávku částečně nebo úplně rušíte. Udělejte to prosím v co nejkratší době, abychom se vyhnuli zbytečným komplikacím. Storno objednávky je možné učinit do 12 hodin od objednání zboží.

Jestliže dojde k situaci, kdy nebudeme schopni zboží dodat - z důvodu např. nedodáním výrobcem, provedeme storno objednávky a budeme Vás ihned informovat.  Pokud by se stalo, že mezitím zboží zaplatíte např. na účet,  samozřejmě Vám peníze vrátíme zpět v plné výši.

Dle zákona č. 367/2000 Sb. máte možnost vrátit zásilku bez uvedení důvodu - více v oddělení Reklamace.

Pokud zboží vrátíte do 14 dní v porušeném originálním obalu účtujeme poplatek 50,-kč/za jeden kus zboží za znovu  zabalení do původního stavu.

Záruční podmínky, reklamace zboží

Dakos.cz poskytuje na veškeré zboží s výjimkou zboží podléhající rychlé zkáze nebo jehož životnost nemůže být naplněna, záruční dobu v délce platné dle obecních zákonných předpisů.

Záruční doba počíná běžet dnem předání zboží.

Kupující má právo do 14-ti dnů od převzetí vrátit zboží, které omylem objednal, avšak pouze za podmínky, že zboží bude vráceno zjevně nepoužité a nepoškozené, v nepoškozeném a neotevřeném originálním obalu. Uhrazenou částku vrátíme zpět na Váš účet. Částka bude snížena pouze o poštovní náklady a vynaložené náklady spojené s uvedením zboží do původního stavu/zásilky.

Z výměny či vrácení zboží, je vyloučeno zboží objednané stříhané a ušité na zakázku(všechna metráž) a zboží prodávané v rámci doprodeje či zlevněné.

Copyright © DAKOS.CZ - bytový textil Všechna práva vyhrazena | Created by AVT design - tvorba www stránek | Mapa stránek