0 ks - 0,- Kč
zobrazit košík
Zákaznický účet
Uživatel:

Heslo:


registrace

!!! ztráta hesla !!!
Konec bloku
Vyhledávání
 

v kódu v názvu v textu
Konec bloku

Ceny přepravného

Ceny poštovného a dopravného jsou  stanoveny paušálem,včetně balného.

 
 

   

    a

 PPL.cz kurýr (posíláme nejen garnýže) + dobírka,váha balíku větší jak 2 kg do 10kg.

 

 150,-- Kč

 PPL.cz kurýr (posíláme nejen garnýže)  bez dobírky(platba předem na učet: NE ATYP ZA 360 kč,DÉLKA VĚTŠÍ JAK 2,0METRY)

670100-2207336299/6210)

 

 120,-- Kč

 PPL.cz kurýr (posíláme nejen garnýže) + dobírka,váha

balíku do 2 kg 

 

 120,-- Kč

 PPL.cz/DHL.cz atypická zásilka delší jak 2m,nebo váha nad 20kg

  360,--kč
 Česká pošta-cenný balík  do 5 kg ,paušalní cena poštovného a balného. 

 120,-- Kč

 Česká pošta-cenný balík  do 5 kg ,paušální cena poštovného při platbě předem na učet 670100-2207336299/6210    cena 85,-kč
 

   85,-- Kč

  

  

 Těžší balíky nebo specialní přání dle tarifů kurýra PPL.cz
 

 Těžší balíčky nebo spec. přání  - Dle tarifů České pošty Dle tarifů české pošty
 Neskladná zásilka + cena balíku
 80,-kč

Pokud cena převýší 4500,- Kč je DOPRAVA ZDARMA - JEN V ČR

Výjimka je vyhrazena pouze u velmi objemných zásilek.

Doprava zboží

Zboží Vám doručíme smluvním přepravcem na Vámi uvedenou adresu. Pro bezproblémové doručení je nutné uvést:

  • přesnou adresu pro doručení
  • jméno a příjmení přebírající osoby
  • dostupné mobilní telefonní číslo

V případě, že vás náš smluvní doprace nezastihne,budte v klidu on si vás určitě najde.

Nepřevzetí zásilky s objednaným zbožím nelze podle zákona č.367/2000 sb.považovat za platné odstoupení od kupní smlouvy.Nepřevzaté zasilky ukladáme po předchozí výzvě k odběru zboží v našem skladu.Zákazníkovi učtujeme za každý uskladněný kus(např.garnýž,záclona,povlečení,polštář a jiné zboží)skladné ve výši 10,-kč/za každý kalendářní den.Zákazník má možnost toto zboží si dodatečně vyzvednout v průběhu 6 měsíců od zaslání výzvy k odběru zboží.Prodávajicí má právo požadovat uhradu veškerých nákladů spojených s administrací a uskladněním uložené zásilky.Veškeré spory jsou řešeny soudní cestou v souladu s právními předpisy ČR.

Objednávání zboží

Objednávka zboží přímo z www.dakos.cz

Při objednání zboží přímo z našeho internet. obchodu zadejte váš email administrace eshopu vaši objednávku zaregistruje a přepošle vám kopii vaši objednávky.Nejpozději do pěti pracovních dní se vám ozveme emailem případně na telefon,který uvedete v kontaktu na vás. Dále vás vyrozumíme  kdy bude vaše objednávka zabalena a odeslána a jaké je číslo balíku,které si můžete dohledat na internetu (platí pro PPL)dodání následující den od podaní.  

Záclony šité na míru dodáme jen při zaplacení platby předem / riziko nepřevzetí zásilky,zboží by bylo ušité ale v podstatě neprodejné /.

U objednávek,kde je cena zboží nižší než poštovné vyžadujeme platbu předem(možné riziko nepřevzetí objednaného zboží a dohadovaní o uhrazení poštovného.)

U objednávek kde je zákazníkem daná platba předem,balík odešleme až po jeho celém zaplacení.

V případě objednávky zboží mailem prosím vždy uvádějte následující údaje:

  • katalogové číslo, název zboží a počet kusů
  • přesnou fakturační, popř. expediční adresu pro doručení zásilky
  • jméno a příjmení objednávajícího a dostupné mobilní telefonní číslo a emailovou adresu.

Objednávky můžete zaslat takto:

  • email: info@dakos.cz
  • telefonem: +420 731 484 716
  • osobně na adrese po předchozí domluvě: Středová 4595, Zlín 76005

Platební podmínky

  
 Platba převodem na náš účet Zdarma
 Dobírka České pošty + 30,--

 

 

 

 
 

Platba v hotovosti není možná

ADRESA PROVOZOVNY JE KORESPONDENČNÍ,NEJEDNÁ SE O PRODEJNU.



Zboží které je nabízeno na webu je ve skladu mimo tuto adresu.


  

Elektronická evidence tržeb

 

Zákazníkovi z evidence tržeb neplynou žádné nové povinnosti.

Podle zákona o evidenci tržeb (112/2016 Sb. ze dne 16. března 2016) je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

Informační povinnost prodejce 

Prodávající má povinnosti informovat své zákazníky o tom, že zákazník nakupuje u prodávající, který má povinnost evidovat tržby a vystavit zákazníkovi účtenku.

 

Obsahem informačního oznámení je

text ve znění „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li prodávající v daném pokladním místě tržby v běžném režimu,

text ve znění „Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Příjemce tržby eviduje tržby ve zjednodušeném režimu, tzn. je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně nejpozději do 5 dnů.“, eviduje-li prodávající v daném pokladním místě tržby ve zjednodušeném režimu.

Informační oznámení musí prodávající umístit v místě, kde se běžně uskutečňují evidované tržby, tedy na prodejně nebo na internetových stránkách tzv. e-shopů. Informace musí být dostatečně viditelné a čitelné.

 

Účtenka

Zákazníkovi, který zaplatí za zboží či služby hotově, kartou, poukázkami (např. stravenkami) nebo dalšími obdobnými způsoby, je prodávající povinen vystavit nejpozději při uskutečnění evidované tržby účtenku. Okamžikem uskutečnění evidované tržby se pro účely zákona o evidenci tržeb rozumí okamžik přijetí evidované tržby, nebo vydání příkazu k její realizaci (v případě karetních transakcí), jestliže tento okamžik nastal dříve.

Zákazník nemá povinnost převzít od prodávajícího účtenku. Je plně na rozhodnutí každého zákazníka, zda si účtenku převezme. Na rozdíl od Itálie nebo Chorvatska u nás nebude zákazník za nepřevzetí účtenky nijak pokutován.

Na druhou stranu zákazník v ceně výrobku nebo služby platí DPH a očekává, že obchodník peníze určené pro veřejný rozpočet státu řádně odvede. Tím, že účtenku zákazník převezme, napomáhá tomu, že se tak i stane. Prodávající nezasílá Finanční správě žádné informace o zákazníkovi ani o konkrétních položkách jeho nákupu, resp. Finanční správu zajímá pouze celková výše tržby, kterou prodávající přijme.

 

Předání účtenky

Zákon o evidenci tržeb neupravuje formát ani způsob předání účtenky zákazníkovi a tudíž prodávající může vystavit účtenku i elektronicky (bez tisku a předat jí zákazníkovi např. prostřednictvím e-mailu, MMS, přes bluetooh). Přesto však bude nejčastěji docházet k předávání tištěných účtenek. Elektronické vystavení účtenky se uplatní zejména v situacích, kdy nedochází k osobnímu kontaktu prodávajícího a zákazníka (např. při nákupu zboží a služeb po internetu placených platební kartou). Na této formě předání však musí být mezi zákazníkem a prodávajícím shoda.

 

Ověření účtenky u správce daně

Prodávající evidující tržby má povinnost zaslat Finanční správě údaje o každé přijaté evidované tržbě a to nejpozději při uskutečnění evidované tržby. Zákazník si bude moci zadáním vybraných údajů uvedených na účtence ověřit, zda prodávající opravdu řádně přijatou tržbu za jeho nákup v systému Finanční správy zaevidoval. V případě zaevidování tržby v běžném režimu si může tuto skutečnost zákazník ověřit bezprostředně po nákupu. V případě výpadku internetu by pak mohla být tržba zaevidovaná se zpožděním, resp. informace o zaevidování nebude na portálu k dispozici okamžitě, ale nejpozději do 48 hodin. V případě evidence tržeb ve zjednodušeném režimu si bude moci zákazník tuto skutečnost ověřit nejpozději do 5 dnů od uskutečnění tržby.

 

Údaje uváděné na účtence

Prodávající je na účtenku povinen uvádět:

  • fiskální identifikační kód (FIK),
  • své daňové identifikační číslo (DIČ),
  • označení provozovny, ve které je tržba uskutečněna,
  • označení pokladního zařízení, na kterém je tržba evidována,
  • pořadové číslo účtenky,
  • datum a čas přijetí tržby nebo vystavení účtenky, pokud je vystavena dříve,
  • celkovou částku tržby,
  • bezpečnostní kód poplatníka (BKP),
  • údaj, zda je tržba evidována v běžném nebo zjednodušeném režimu.

a v určitých případech také:

  • DIČ podnikatele, za kterého eviduje tržby jiný podnikatel - pokud tržby za podnikatele eviduje jiná osoba, bude na účtence nejen její DIČ, ale i DIČ zastoupeného podnikatele.
  • podpisový kód poplatníka (PKP) - pokud účtenka z objektivních důvodů neobsahuje FIK, např. při výpadku spojení nebo při evidování ve zjednodušeném režimu.

Zdroj: www.etrzby.cz

 

 

 

 

Převzetí zboží, reklamace zásilky

Při převzetí zásilky si pečlivě zkontrolujte její obal a obsah. Pokud zjistíte vadu, postupujte následovně:

  • Obal zásilky je viditelně poškozen
    zkontrolujte obsah zásilky, pokud došlo ke škodě, sepište s dopravcem (řidičem) zápis o vzniklé škodě a neprodleně nás informujte. Do zápisu uveďte čitelně datum, místo, rozsah škody a osoby, které zápis sepsaly v četně jejich podpisů.(Nerozbalujte balík do vyřešení reklamace dopravcem PPL.cz)
  • Obal zásilky není viditelně poškozen, ale po kontrole obsahu
    a) objevíte poškozené zboží, písemně reklamujte škodu u dopravce a to nejpozději do 24 hodin od dodání a o škodě nás informujte.
    b) počet nebo druh zboží neodpovídá dodacímu listu (objednávce) nejpozději do 48 hodin od dodání nás informujte.
  • Zboží má vadu, která je zjištěna při používání.
    Informujte nás o této skutečnosti, dohodneme se na dalším postupu. Když nám zboží po dohodě vrátíte zpět, do 5 dnů od doručení reklamovaného zboží Vás budeme informovat buď mailem, nebo telefonicky, jak budeme postupovat dále. Reklamaci se pokusíme  vyřídit v co nejkratším termínu, maximální doba na vyřízení reklamace je 30 dnů. O výsledku reklamace Vás budeme písemně informovat. V případě uznání reklamace Vám bude zasláno opravené či vyměněné zboží, popř. vrátíme peníze.

Stornování a vrácení objednávky

Objednané zboží můžete stornovat zasláním e-mailu s informací o tom, že objednávku částečně nebo úplně rušíte. Udělejte to prosím v co nejkratší době, abychom se vyhnuli zbytečným komplikacím. Storno objednávky je možné učinit do 12 hodin od objednání zboží.

Jestliže dojde k situaci, kdy nebudeme schopni zboží dodat - z důvodu např. nedodáním výrobcem, provedeme storno objednávky a budeme Vás ihned informovat.  Pokud by se stalo, že mezitím zboží zaplatíte např. na účet,  samozřejmě Vám peníze vrátíme zpět v plné výši.

Dle zákona č. 367/2000 Sb. máte možnost vrátit zásilku bez uvedení důvodu - více v oddělení Reklamace.

Pokud zboží vrátíte do 14 dní v porušeném originálním obalu účtujeme poplatek 50,-kč/za jeden kus zboží za znovu  zabalení do původního stavu.

Záruční podmínky, reklamace zboží

Dakos.cz poskytuje na veškeré zboží s výjimkou zboží podléhající rychlé zkáze nebo jehož životnost nemůže být naplněna, záruční dobu v délce platné dle obecních zákonných předpisů.

Záruční doba počíná běžet dnem předání zboží.

Kupující má právo do 14-ti dnů od převzetí vrátit zboží, které omylem objednal, avšak pouze za podmínky, že zboží bude vráceno zjevně nepoužité a nepoškozené, v nepoškozeném a neotevřeném originálním obalu. Uhrazenou částku vrátíme zpět na Váš účet. Částka bude snížena pouze o poštovní náklady a vynaložené náklady spojené s uvedením zboží do původního stavu/zásilky.

Z výměny či vrácení zboží, je vyloučeno zboží objednané stříhané a ušité na zakázku(všechna metráž) a zboží prodávané v rámci doprodeje či zlevněné.

Copyright © DAKOS.CZ - bytový textil Všechna práva vyhrazena | Created by AVT design - tvorba www stránek | Mapa stránek